Previsió d’activitats de l’AMIPA per a la JORNADA INTENSIVA (5 al 22 de juny)

Ens dirigim a vosaltres per donar-vos un seguit d’informacions relacionades amb el període de jornada intensiva i l’AMIPA.  Us els presentem de forma cronològica:

• Dilluns 4 de juny:
    • Últim dia de la jornada partida.
    • Les activitats extraescolars s’hauran acabat el dia 1 de juny. Tanmateix, ja des del dia 4 l’AMIPA començarà amb les activitats de tarda de la jornada intensiva:
      • Casalet Esportiu: EL DIA 4 DE JUNY L’HORARI SERÀ DE 16 A 18h i durant la JORNADA INTENSIVA SERÀ DE 15 A 17h. Dirigit a infants de P4 fins a 6è. S’hi faran activitats esportives (especialment futbol i bàsquet) així com també, jocs tradicionals, entre d’altres. Dinamitzat per l’Auger Forné, entrenador i coordinador del futbol de La Vitxeta. Preu: 3€/tarda/infant (socis) o 5€/tarda/infant (no socis).
      • Casalet Vitxetem: EL DIA 4 DE JUNY L’HORARI SERÀ DE 16 A 18h i durant la JORNADA INTENSIVA SERÀ DE 15 A 17h. Dirigit a infants de P3 a 6è. S’hi faran activitats d’arts plàstiques, tallers expressius i jocs diversos. Dinamitzat per la Laura Vallverdú, monitora de l’activitat extraescolar de Vitxetem. Preu: 3€/tarda/infant o 5€/tarda/infant (no socis).

• Dimarts 5 de juny: Inici de la jornada intensiva. L’horari lectiu serà de 8:30 a 12:30h. Per aquest període, l’AMIPA ofereix:
    • Servei d’acollida de matí: De 7:30 a 8:30, igual que la resta del curs. Preu: 2€/infant/matí (socis) o 3€/infant/matí (no socis).
    • Servei d’acollida de migdia: De 12:30 a 13:30, per a tots aquells infants que NO ES QUEDIN A DINAR A L’ESCOLA. Preu: Gratuït (socis) o 3€/dia/infant (no socis).
    • Servei de menjador: De 12:30 a 15:00. Totes les persones amb beques de menjador poden gaudir de l’ajut fins el darrer dia de curs (qui té beca compactada i no li arriba a final de curs, ja se l’ha avisat).
    • Servei d’acollida de després del menjador: Entre les 15:00 i les 15:30. Per tots els infants que no poden venir-los a buscar puntualment a les 15:00 i no s’apunten al casal. Preu: Gratuït.
    • Casalet Esportiu / Casalet Vitxetem: De 15:00 a 17:00h

• Divendres 22 de juny:
    • Últim dia de curs
    • Festa de final de curs.
    • Últim dia de les activitats de l’AMIPA ofertes durant la jornada intensiva.

Per saber quins serveis us seran necessaris o per informar-nos que no fareu ús de cap d’ells, heu d’omplir la graella del full adjunt i retornar-lo al despatx de l’AMIPA, deixar-lo a la bústia de davant de l’oficina o enviar-lo per correu electrònic,  com a màxim el dilluns 28 de maig.

Podreu trobar els fulls amb la circular i el quadrant clicant a continuació:

CIRCULAR JORNADA INTENSIVA JUNY 2018

QUADRANT PREVISIÓ JORNADA INTENSIVA JUNY 2018