Petit concert d’instrument per als companys de l’extraescolar de música

El passat dimarts 19 de desembre, durant la darrera sessió de llenguatge musical del primer trimestre, cada alumne del grup de Preparatori de l’activitat extraescolar de música va portar el seu instrument a classe per oferir un concert de petit format a la resta de companys de l’aula.

En aquest concert van poder gaudir de diverses peces musicals treballades durant l’hora d’instrument, així com també d’alguna obra composada pels propis alumnes. Cliqueu aquí per accedir a l’enllaç amb els vídeos de la mostra.

Els alumnes han pogut demostrar els seus primers passos amb l’instrument escollit després de la “Roda d’instruments” que van fer durant el curs anterior i en la qual van poder fer un tastet dels diversos instruments que s’imparteixen a l’Escola de Música. Durant el curs de Preparatori, a més de les dues sessions setmanals de llenguatge musical se n’afegeix una tercera, d’entre 30 i 45 minuts, per aprendre a tocar l’instrument triat per cada infant.

Esperem que gaudiu de les cançons i que properament puguem sentir de nou aquests petits grans artistes!