INSCRIPCIONS OBERTES al Casal de Setmana Santa 2018 “Òrbita Vitxeta”

Sota el títol “Òrbita Vitxeta”, la proposta d’enguany  del Casal de Setmana Santa organitzat per l’AMIPA pretén que els infants descobreixin i gaudeixin de tot el que ofereix l’entorn més immediat a l’escola (el pati, l’hort, els camps, camins, rieres…) a través de jocs, tallers, petites sortides, circuits, cursa d’orientació, entre d’altres activitats.

El Casal tindrà lloc del 26 al 29 de març a l’escola i fins el DIVENDRES 16 DE MARÇ les inscripcions estan obertes a tots els infants en edat escolar (de P3 a 6è) tant de la Vitxeta com de fora de l’escola. A partir del dia 16 no es podrà assegurar plaça a qui la demani i tot dependrà de la disponibilitat que hi hagi.

Com sempre, a més a més del Casal (de 9 a 13h), complementem l’oferta amb l’acollida matinal (a partir de les 8h) i menjador (de 13 a 15h). A continuació trobareu l’enllaç al formulari d’inscripció i al cartell del Casal:

Formulari d’inscripció Casal Setmana Santa 2018 “Òrbita Vitxeta”

Cartell Casal Setmana Santa 2018 “Òrbita Vitxeta”

Per més informació o qualsevol dubte us atendrem al despatx de l’AMIPA o a través del correu electrònic amipalavitxeta@gmail.com o el telèfon 977 33 08 83.