Visita al Parlament de Catalunya.

Tot va començar el dimecres a les 8:30 quan, els alumnes de sisè de l’escola vam agafar l’autobús per anar a Barcelona, concretament al Parlament de Catalunya. A l’arribar a Barcelona ens vam dirigir al parc de la Ciutadella, a l’arribar vam esmorzar i després ens vam dividir en grups entre les dues classes, per fer una recerca pel parc de la Ciutadella.

Aleshores enmig de la recerca, les Mestres ens van dir que ens havien avançat la visita del Parlament, ens vam posar molt contents, vàrem deixar de fer la recerca i va manar cap allà.

Tot seguit vàrem pujar les escales i ens vam dirigir cap a l’hemicicle, allà ens vàrem asseure als escons i ens van explicar moltes coses, com ara: com es votava al Parlament i que abans el Parlament havia estat preparat per ser un palau per la Reina Maria Cristina, però aquesta reina no hi va voler viure mai. També ens van explicar quines són les funcions del parlament.

Quan vam acabar de fer la visita a l’hemicicle ens vàrem dirigir al passadís dels passos perduts, on hi havia el quadre del senyor Antoni Tàpies i es diu: 7 de novembre i allí, va ser on ens vam trobar el senyor Roger Torrent, el president del Parlament de Catalunya.

Tot seguit vam anar a dinar al parc de la Ciutadella i quan vam acabar, vàrem agafar l’autobús i vam tornar a Reus. Va ser una sortida molt interessant!