Consell d’Alumnes Setembre 2017

Hem començat un nou curs i, dimarts, 19 de setembre, vam fer el primer consell d’alumnes.

Cal recordar que en els consells d’alumnes hi participem els següents membres: 1 delegat de cada classe de primària i el Consell de direcció format per la directora, el cap d’estudis i les coordinadores dels diferents cicles d’infantil i primària.

Es va parlar de moltes coses com:

• Treure algunes plantes del pati i les que tenim cuidar-les més
  • Tenir gallines
  • Protegir el sorral dels excrements dels gats
  • El segon trimestre afegiran el joc del pitxi
  • Poder pintar a l’hora del pati
  • Fer bon ús de l’aigua
  • Ficar més four square
  • Regular les dutxes dels vestuaris
  • Posar pissarra digital a 4t B
  • Ficar gronxadors al pati
  • Més jocs al pati
  • No es pot anar al pati de la magnòlia
  • Cromos i joguines a l’hora del pati
  • Més estona de pati

Els delegats del 1r consell primer consell són:

Eloi Morató de 1r A, Jan Sancho de 1r A, Maia Martí de 2n A, Daniel Torres de 2n B, Andrea Pérez de 3r A, Xènia Bertolin de 3r A , Marti González de 4t A, Adrià Colobrans de 4t B, Pau Merchan de 5è A, Natàlia Navarro de 5è B, Aisha Bistouras de 6è A i Quim Martínez de 6è B.

El proper consell serà el 17-10-2017.

Els professors que van assistir van ser:

Pep Montaner, cap d’estudis, Assumpta Ripoll, directora, coordinadores de cicle: Mireia Aguado d’educació infantil, Cristina Gil de cicle inicial, Natàlia Rofes de cicle mitjà i Paqui Doncel de cicle superior.

Aisha Bistouras de 6è A i Quim Martínez de 6è B