1r Club de Lectura a la Biblioteca de l’Escola

Des de la comissió mixta de Biblioteca s’està duent a terme el primer Club de Lectura amb l’alumnat de 6è d’Ed. Primària. Aquesta iniciativa està emmarcada dins de les activitats que el Pla educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Reus ofereix a les escoles de la ciutat.

L’activitat és de caire voluntari,  té per objectiu formar part d’un grup que vol llegir i parlar de llibres

Doncs bé, el passat dia 2 de maig vam iniciar la primera sessió del mateix… i va ser tot un èxit!

En aquella estona on tots els membres que en formem part es troben reunïts, on l’emoció, la novetat, la il·lusió, la incertesa i sobretot les ganes de construir , creen converses  que floreixen a l’ambient.

Els vincles i la construcció conjunta, enforteixen el sentiment de pertinença, en aquest cas al Club de lectura Wonder.

Tot un regal per cadascun dels seus components.

Marta Solà Ferré (Coordinadora de la BIblioteca de l’Escola)