Sortida el 17 de Desembre a l’Ermita de Santa Anna (Castellvell)

Benvolguts companys,

Volem informar-vos que la propera sortida de la Comissió Excursionista de l’ AMIPA serà dissabte 17 de desembre.

Aquesta vegada es recorrerà la ruta a la Ermita de Santa Anna (Castellvell). El recorregut consisteix en una ruta circulat d’uns 5 Km de distància amb un desnivell progressiu que fa un total d’uns 130m aproximadament, sense ascensions brusques, i una durada estimada de 2,5 hores a pas de família.

El punt de trobada serà a les 9.45h al pàrking de l’escola, en aquest cas deixarem els cotxes aquí mateix i començarem a caminar. Dinarem tots plegats al parc Sant Joan.

Ens han informat que un tió que vol anar a la Trobada de Tions s’ha perdut, en la caminada intentarem trobar-lo i ajudar-lo a arribar a l’escola.

Els participants, nenes o nens amb acompanyant, han d’inscriure’s mitjançant l’adreça de la comisssió excursionismevitxeta@gmail.com, abans del 15 de desembre. D’aquesta manera us podrem localitzar si sorgeix algun imprevist i podem calcular la gent que participa en l’activitat.

Si teniu algun dubte o algun problema d’última hora ens podeu localitzar al telèfon 699774610.

Gràcies

Comissió Excursionista de l’AMIPA LA VITXETA