Més de 50.000 visites al bloc Englishathome

Estem de celebració perquè el bloc d’anglès de l’escola, www.vitxetenglishathome.blogspot.com, ha superat les 50.000 visites. Un bloc amb més de 700 entrades publicades des del 1 de novembre de 2011.

Cada setmana treballem perquè aquest sigui un bloc dinàmic i actualitzat, on les famílies i els mateixos alumnes tinguin una mica de “English to take-away”, anglès per emportar cap a casa; moments de llengua que traspassen les parets de l’escola. L’objectiu és sortir de les aules d’anglès i obrir-nos a les famílies. Un bloc on els recursos i els moments d’aula esdevenen un espai compartit. Continuarem treballant perquè així sigui. No deixeu de visitar-lo que per això treballem. Gràcies de nou a tots aquells que ens visiteu.

En aquest bloc hi trobareu molts recursos que utilitzem a l’aula, i vídeos i reportatges d’activitats que realitzem a l’àrea de llengua anglesa. Aquest bloc s’actualitza sovint perquè estigueu al corrent d’allò que s’esdevé a l’aula, una porta oberta a la classe d’anglès.

Si voleu us hi podeu subscriure posant la vostra adreça electrònica a Follow the blog by Email al menú de la dreta i rebreu totes les entrades que es publiquen directament.

També hi podeu accedir des de l’etiqueta “Blocs de l’escola” dins de www.lavitxeta.net

Un bloc en constant canvi, per la qual cosa i per poder seguir millorant, estem preparant una enquesta per poder conèixer la vostra opinió i l’ús que en feu. Aviat la publicarem. Si us plau, si teniu 5 minuts, com més opinions tinguem més podrem millorar. Gràcies