Informació inici de curs 2016-17

Benvolgudes famílies,

El dilluns 12 de setembre, primer dia de curs, és a tocar. L’escola començarà ja amb el seu horari lectiu habitual de 8:30 a 12:00 i de 14:30 a 16:00. L’AMIPA també engegarà amb totes les seves forces i oferint tots els seus serveis (acollides, menjador i extraescolars).

Per tot això, us volíem donar unes quantes informacions per tal que l’inici de curs sigui més fàcil.

SERVEI DE MENJADOR:

El material que han de portar els alumnes que es quedin a dinar a l’escola és:

– Necesser amb raspall de dents, pasta dentífrica i pinta/raspall: de P4 a 6è
– Bata d’ús exclusiu pel menjador: P3 a 3r
– Recanvi de roba: P3, P4 i P5
– Baixera i llençol per dormir (mides del llit: 131cm x 54cm): P3
– 5 tovallons de roba: P3

Tot el material ha d’anar ben marcat amb el nom de cada infant.

Les famílies de P3, els dilluns han de deixar al penjador del menjador de cada nen/a, una bossa de roba amb la bata del menjador i els tovallons. Els divendres s’haurà de passar a recollir pel mateix lloc. A més, cada 15 dies, els divendres també trobaran els llençols a la bossa per rentar-los, i que s’hauran de retornar el dilluns. El recanvi de roba que es demana pel menjador, s’ha de deixar amb el recanvi de la classe.

BEQUES MENJADOR

Degut a un problema en el traspàs d’informació entre les administracions implicades en la concessió de les beques menjador, el primer dia de curs encara no hi haurà la resolució de les ajudes.

Per tant, les famílies sol·licitants hauran de decidir entre:

1- Quedar-se a partir del dia 12, assumint el 100% del cost fins que hi hagi la resolució.  Si s’aprova la beca, aquesta tindrà caràcter retroactiu.

2- No quedar-se al menjador fins saber la resolució de la beca. Les no assistències dels primers dies no es tindran en compte.

Tan bon punt l’AMIPA rebi la llista provisional de les resolucions us ho farem saber.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Per algunes activitats extraescolars es necessita material específic, com ara:

– Activitats esportives: Calçat esportiu i roba còmode.
– Tennis i Pàdel: cada alumne també ha de portar una raqueta de l’esport pertinent. Si no en teniu, podeu esperar a iniciar l’activitat i parlar directament amb els entrenadors perquè us aconsellin en la compra.
– Street Dance de P4 a 2n: Calçat esportiu exclusiu per l’activitat (l’activitat es desenvoluparà a la sala de psicomotricitat i no es pot entrar amb el mateix calçat que el carrer)
– Natació: Banyador, ulleres, xancletes, casquet de bany, tovallola.
– La resta de les activitats no necessiten un material específic.

Un cop finalitzin les activitats, els monitors de les activitats extraescolars portaran els infants a la porta principal de l’escola, allà es podran recollir. Les famílies s’han d’esperar a fora de l’escola.

Una monitora acompanyarà els infants a les instal·lacions dels Reus Deportiu per fer les activitats de Tennis i Pàdel. Després les famílies han d’anar-los a buscar directament al Club.
L’activitat de natació és l’única en la que les famílies han d’encarregar-se de portar el seu fill/a al Reus Deportiu i d’anar-lo a recollir.

Tots els cursos i activitats començaran el dia 12 de setembre, a excepció de P3 que iniciaran les activitats el dilluns 19 de setembre. Per altra banda, l’extraescolar de natació s’iniciarà el mes d’octubre.

SERVEI D’ACOLLIDES

Des del primer dia, hi haurà servei d’acollida de matí (de 7:45 a 8:30), migdia (de 12 a 13) i tarda (de 16 a 17). Si heu de fer ús del servei de forma fixa, feu-ho saber a l’AMIPA. Per recollir els infants de l’acollida de migdia, cal dirigir-se al pati de Primària. Pel què fa a l’acollida de la tarda, a les 17 el monitor portarà els nens i nenes a la porta principal de l’escola. Si alguna família necessitar recollir el seu fill/a abans de les 17, cal passar per l’AMIPA.

A més, també hi haurà servei d’acollida fins les 18:15 els dilluns i els dimecres ja que les extraescolars de Futbol Benjamí (els dilluns) i Aleví (els dimecres) finalitzaran en aquesta hora.

Per qualsevol dubte estem a la vostra disposició al telèfon 977 33 08 83, als correus de l’AMIPA (amipalavitxeta@gmail.com, menjadorvitxeta@gmail.com i extraescolarsvitxeta@gmail.com) i al despatx de l’associació.

Fins dilluns!

AMIPA LA VITXETA