III Cros solidari de la Vitxeta (Diumenge 2 abril 10:00h)

Hola nens i nenes de La Vitxeta,
el proper dia 2 d’abril celebrarem el 3r Cros Solidari de La Vitxeta i volem a tots els esportistes amb les sabatilles a punt per venir a fer un recorregut emocionant i amb ganes de passar un matí fantàstic amb totes les sorpreses que tenim preparades.

Les diferents categories (des dels 3 fins als 18 anys) fareu un recorregut per la Urbanització Sant Joan, que combinarà asfalt i terra. En creuar la línia de meta rebreu medalles, beguda, coca amb xocolata i obsequis. També es farà un gran sorteig  d’obsequis que ens han proporcionat els patrocinadors (sopars, material esportiu, pacs regals, material de la llar, etc)

Tots els alumnes de l’escola hi esteu automàticament inscrits; només heu d’aportar 1 kg de menjar (oli, llegums, arròs, llet, pasta, llaunes, etc.) que donarem a la Fundació Banc dels Aliments, per contribuir amb molta il·lusió a una bona causa. Podeu portar els aliments el dijous o el divendres abans de la cursa o bé el mateix dia de la cursa, a l’escola, a les caixes que hi haurà preparades.

També necessitarem pares voluntaris que ens ajudin en l’organització per tal que tot surti brodat.
Esportistes, animeu-vos a passar un gran dia! Només heu d’esperar el vostre dorsal i venir amb ganes de ser solidaris i de gaudir de l‘esport .

Tots els participants obtindran una bossa obsequi amb material, coca amb xocolata, beguda i fruita, i al final de la jornada farem un sorteig amb molts regals, cortesia dels magnífics patrocinadors que han volgut ajudar a fer possible la festa de l’esport i la solidaritat de la Vitxeta.

Us esperem el diumenge 2 d’Abril !!

I aquest any, pares i mares prepareu-vos que també hi ha cursa per a vosaltres!!

VOLUNTARIS  – – – – – — – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – — – – – – – – – — – – – – – – – –

(porteu aquesta butlleta a l’AMIPA o envieu email amipalavitxeta@gmail.com)

Si, jo vull ser voluntari/a, em dic _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
el meu telèfon de contacte és _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _