Escola de mares i pares: Taller de mindfulness 2 (dijous 23 Març)

Benvolgudes famílies,

El proper dijous 23 de març, de 16:15 a 18h, tindrà lloc a la biblioteca del centre un nou taller de l’Escola de pares de la Vitxeta. En aquesta ocasió, el psicòleg David González oferirà una taller (2a part) al món del “Mindfulness”, una eina popularitzada darrerament per a reduir l’estrès i millorar la qualitat de vida, que beu de tradicions meditatives mil·lenàries i que permet un estat de consciència plena de l’individu que afavoreix l’autoconeixement i el creixement personal a través del treball amb emocions, sentiments i pensaments.

La xerrada és gratuïta, oberta a tothom i les places són limitades. No obstant, tindran prioritat les famílies de l’escola. Com sempre, s’oferirà un servei d’acollida dirigit a infants en edat escolar, gratuït per a les famílies sòcies de l’AMIPA i amb un cost de 3 euros per a les no sòcies.

Podeu inscriure-us a l’activitat fins el dimecres abans del taller, dia 22 de febrer, a través del correu electrònic amipalavitxeta@gmail.com, el telèfon 977 33 08 83 o presencialment al despatx de l’AMIPA. En cas que necessiteu servei d’acollida, feu-ho saber també amb antelació.

Us enllacem el seu lloc web: http://www.paseysientase.com/

Us animem a participar-hi! Serà molt interessant!

COMISSIÓ PEDAGÒGICA – AMIPA LA VITXETA