El dia de la poesia a sisè

Els alumnes de sisè vam gaudir de dues visites ben especials el dia internacional de la poesia.

En primer lloc, el pare del Blai, ens va venir a explicar com s’estructuren les poesies: versos, estrofes, rimes, recursos literaris… fins i tot el Blai es va animar a llegir-nos un poema molt bonic sobre la família.

La segona activitat ens la va fer en Víctor, pare d’una alumna de P3, que ens va deixar bocabadats amb tots els seus coneixements sobre l’inici de la poesia. Ens va descobrir a Guilgameix, un rei sumeri del segle XXV a C, que va escriure 15000 taules de poesies que són la inspiració de gran part de la literatura universal, des de l’Odissea fins a Bola de Drac! Vam quedar ben fascinats! En Víctor ens va donar uns consells que serveixen per escriure poesia però que es podem aplicar en qualsevol altre aspecte de la nostra vida: l’eficiència, la creativitat, l’harmonia i la musicalitat.

Moltes gràcies Jaume i Víctor per el vostre temps i ganes de compartir coneixements amb nosaltres!

Entrades relacionades: