Dinars del Món. Primera parada: Mèxic

Durant aquest curs al Menjador de l’escola farem un viatge al voltant del món. L’últim divendres de cada mes provarem diferents plats típics de diversos països d’arreu del planeta.

La primera parada ens va portar a Mèxic i el passat divendres, vam menjar nachos amb guacamole, fajitas de pollastre i verdures i pastís.

Aprofitant l’ocasió, vam intentar conèixer una mica millor aquest país, la seva cultura i la seva gastronomia. Vam pintar moltes calaveres (típiques del Dia dels Difunts mexicà), entre d’altres dibuixos, i retallar papel picado per fer unes banderoles. Amb tot vam deixar el menjador esplèndit!

Com que molts dels més petits de l’escola no havien provat mai el guacamole, i potser desconeixien el seu ingredient principal, l’alvocat, el dia abans del dinar mexicà en van fer una cata.

I el divendres va ser tota una festa! El menjador, gairebé semblava una cantina, tot ple de color i amb música de mariachis i rancheras inclosa. I, fins i tot, es va veure algun barret mexicà.

Al pati, amb els ulls tancats i un bastó vam trencar les pinyates (que dies abans havíem fet) i menjar algun cacauet. Després, alguns vam jugar a un joc mexicà i també ens vam poder pintar la cara!

Ha estat un viatge molt divertit i emocionant!

Recordeu: Propera parada…….ITÀLIA!!