Dates excursions vitxeteres 2016-2017

Ja de tornada a l’escola, la comissió excursionista inicia el curs amb molta empenta i ganes de continuar oferint-vos un munt de propostes i sortides que esperem siguin del vostre interès.

Pels que arribeu de nou a l’escola, i per tots aquells que encara no ens havíeu descobert, ens agradaria presentar-nos oficialment. Som una comissió creada el curs passat, petita però ben entesa i formada per pares i mares de quatre nens de P4 (els de la foto de més amunt), molt aficionats a la natura i la muntanya.

El nostre objectiu és poder realitzar una vegada al més excursions obertes a tota la comunitat educativa i adaptades als infants per tal d’enriquir el lleure familiar i dotar aquesta comunitat d’un espai de convivència, exercici físic i contacte amb la natura.

Les excursions que oferim són de caire lúdic, al cap i a la fi, el que volem és compartir una bona estona amb els nostres fills i d’altres famílies, així que estan adaptades a tot tipus d’edats, inclús per als més petits de l’escola. Podeu veure les excursions del curs passat a través de les cròniques i les fotos que estan penjades a la web de l’escola.

Unes dues setmanes abans de cada excursió es fa una convocatòria a través de la web, amb una circular per mail i a través de cartells informatius que es pengen a les diferents portes de l’escola.

I perquè pugueu programar-vos bé les agendes, us adjuntem les dates previstes per les sortides d’aquest curs (subjectes a possibles canvis per qüestions de logística o mal temps), així que ja podeu anar traient la pols a les botes que en ben poquet comencem a caminar!

Dates excursions 2016-2017

• Diumenge 23 d’octubre
  • Diumenge 20 de novembre
  • Dissabte 17 de desembre