Escola de mares i pares: Carles Parellada (11/12/2015)

Aquest curs torna l’Escola de Mares i Pares de La Vitxeta amb les Converses en Família, un cicle de xerrades i formacions adreçades a les famílies (tant de l’escola, com de fora) amb la finalitat d’aprofundir i reflexionar sobre temes importants i específics relacionats amb l’educació dels infants.

La primera xerrada d’aquest curs es realitzarà el proper divendres 11 de desembre a les 16:15 a la biblioteca de l’escola i porta per títol “Ocupar el nostre lloc com a pares, el secret de l’èxit dels nostres fills”. Serà a càrrec del mestre, psicomotricista i terapeuta sistèmic Carles Parellada.

Tothom que hi estigui interessat s’ha d’inscriure abans del dijous 10 de desembre, presencialment al despatx de l’AMIPA o a través del correu electrònic amipalavitxeta@gmail.com.

La xerrada és gratuïta per a totes les famílies sòcies de l’Associació (i un preu de 5€ pels assistents no socis).

També s’oferirà un servei d’acollida adreçat a infants majors de 3 anys durant l’estona que duri l’acte, gratuït per a les famílies sòcies de l’AMIPA i amb un cost de 3€ per a les no sòcies. Si sabeu que necessitareu fer ús de l’acollida, ho haureu d’informar en el mateix moment de la inscripció.

Esperem la vostra participació ja que, de ben segur, serà molt interessant!

Escola La Vitxeta