La manta del tió

Divendres passat un grup de mares de l’escola ens vam organitzar per fer una manta pel nostre tió.
Ha estat un cap de setmana ben intens pel que fa whatsapps. El grup “Bufanda i barretina” ha estat un èxit: 24 mames motivadíssimes per teixir quadradets de 20 x 20 cm., 52 fotografies i milers i milers de missatges. La paraula clau ha estat freestyle. I eficàcia i organització els nostres punts forts. Resultat: 48 quadrats teixits en un cap de setmana i cosits en un parell d’hores.

Això sí que és treball en equip. Mai havia rematat fils i cosit peces amb tanta il·lusió.

Hi ha hagut moments xulíssims, com quan no cabíem més persones cosint a la taula, la cara de la Clàudia (la participant més jove, alumne de 4t-A) contemplant orgullosa la seva aportació o els tres fills d’una participant esperant ansiosos que la seva mare els passés l’agulla per poder cosir una puntada.

Una manta feta amb molt i molt d’amor. A les 18h de la tarda, ha marxat cap a Canal Reus al Programa Avui per Demà per acompanyar a alguns membres de la comissió de festes que havien d’explicar què passa aquest diumenge a l’escola.

Mare de l’escola