Últimes setmanes ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 17/18

Mostres, exhibicions, concerts i classes obertes a famílies

• DANSA: DIVENDRES 18 DE MAIG A LES 13:30h. MOSTRA AL GIMNÀS DE L’ESCOLA.
  • DESENVOLUPEM LA INTEL·LIGÈNCIA: DIJOUS 24 DE MAIG A LES 16h: CLASSE OBERTA A LES FAMÍLIES.
  • ANGLÈS:
    • DILLUNS 28 DE MAIG A PARTIR DE LES 16h: (ALUMNES DE DILLUNS/DIMECRES) Hi ha dues activitats simultànies. Una dirigida als familiars dels alumnes de 5è i 6è i una altra per als familiars dels alumnes de la resta de cursos. Per tal de poder fer una bona previsió és important confirmar l’assistència abans del DIJOUS 24 DE MAIG a l’AMIPA (al despatx, per telèfon o per correu). Es facilitarà que els pares i mares amb alumnes als dos grups puguin assistir a les dues activitats, per això és important la confirmació d’assistència!
    • DIMARTS 29 DE MAIG A PARTIR DE LES 16h (ALUMNES DE DIMARTS/DIJOUS): Hi ha dues activitats simultànies. Una dirigida als familiars dels alumnes de 5è i 6è i una altra per als familiars dels alumnes de la resta de cursos. Per tal de poder fer una bona previsió és important confirmar l’assistència abans del DIJOUS 24 DE MAIG a l’AMIPA (al despatx, per telèfon o per correu). Es facilitarà que els pares i mares amb alumnes als dos grups puguin assistir a les dues activitats, per això és important la confirmació d’assistència!
  • ROBÒTICA:
  • P4 i P5: DIMECRES 30 DE MAIG A LES 13h: CLASSE OBERTA A LES FAMÍLIES.
  • 1r i 2n: DILLUNS 28 DE MAIG A LES 16h: CLASSE OBERTA A LES FAMÍLIES.
  • 3r i 4t: DIVENDRES 1 DE JUNY A LES 12h: CLASSE OBERTA A LES FAMÍLIES.
  • 5è i 6è: DIUMENGE 17 DE JUNY. Participació a la competició de Robòtica DRC2018 organitzada per Dynamind a Montblanc. Probablement es farà alguna sessió de preparació de la competició durant la jornada intensiva de l’escola.
  • VITXETEM: DIJOUS 31 DE MAIG A LES 16h: CLASSE OBERTA A LES FAMÍLIES.
  • GIMNÀSTICA RÍTMICA: DIVENDRES 1 DE JUNY A LA TARDA AL PAVELLÓ OLÍMPIC MUNICIPAL (horaris a concretar). Participació a la Trobada de Balls i Ritmes del Consell Esportiu del Baix Camp.
  • STREET DANCE: DIVENDRES 1 DE JUNY A LA TARDA AL PAVELLÓ OLÍMPIC MUNICIPAL (horaris a concretar). Participació a la Trobada de Balls i Ritmes del Consell Esportiu del Baix Camp.
  • MÚSICA: DIVENDRES 1 DE JUNY A LA PALMA (17h Assaig/18:30 Concert): Concert de final de curs juntament amb altres escoles.
  • TEATRE: DIVENDRES 15 DE JUNY DE 15 A 17h. Mostra de les obres de teatre de TOTS els grups de l’activitat extraescolar de Teatre.

DIVENDRES 1 DE JUNY: Últim dia de les ACTIVITATS EXTRAESCOLARS i de l’ACOLLIDA DE TARDES.

CIRCULAR “ÚLTIMES SETMANES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2017/2018”