Els Nanos de Reus

A nivell d’escola, ja fa uns anys, es va engegar un projecte que pretén que l’alumnat d’Educació Infantil i Primària conegui àmpliament l’entorn més proper: la Festa Major, edificis emblemàtics, personatges il·lustres, museus, masos,… de Reus en el transcurs de l’escolaritat.
A l’etapa d’Educació Infantil es… Llegeix més»

L’ADAPTACIÓ A P3

A dia d’avui, recollim del llibre “Receptes per cuinar un bon curs” d’en Xavi Corbella i Bet Soldevila, petites reflexions sobre l’adaptació a P3.
Petites reflexions que tant als infants, l’escola, les famílies i als Mestres ens ajuden a mirar la quotidianitat de l’aula d’una manera… Llegeix més»

Els Espais d’Aprenentatge

Després de temps treballant, ha arribat l’hora!! Hem posat en funcionament els espais d’aprenentatge de lliure circulació.
Són els primers dies i una organització complexa de l’alumnat d’infantil, aquest primer trimestre P4 i P5, però el resultat d’aquestes primeres sessions ha estat extraordinari. Us volem deleitar amb unes… Llegeix més»

Música de la setmana

Ben aviat començarà la campanya de recollida d’aliments!
“Que tot et vagi bé” és una de les cançons del tercer disc (març,2017) de “Txarango”, “El cor de la terra”.
Aquest disc confirma la implicació social d’un dels grups més intergeneracionals i populars del panorama musical en català, ara convertits en cooperativa de… Llegeix més»

Llibres de l’Escola Pax

Un grup de mestres de L’Escola Pax de Tarragona, avui han visitat el nostre centre, i com a mostra d’agraïment ens han obsequiat amb una pila de llibres escrits i il·lustats per infants de diferensts edats del seu centre educatiu.
Moltes gràcies per aquest detall, ja… Llegeix més»

Visitem Reusdiari.cat

Els alumnes de 4t estem treballant la notícia a les sessions de taller d’escriptura. Per aquest motiu en va semblar interessant poder visitar un diari digital i veure com és i com funciona una redacció . Aquest dimecres 22 de novembre, hem visitat les instal·lacions del… Llegeix més»

Recercaixa: Aprenem a investigar

Aquest any, com a novetat, l’alumnat de sisè participa al projecte Recercaixa. Gràcies a aquest programa els nens i nenes col.laboraran amb un equip d’investigadors per tal de dur a terme un projecte dins de la recerca:  “Paisatge i patrimoni identitari d’Europa: ciutats catedralícies com… Llegeix més»

Jugant ens fem grans

Article 7 de la Declaració dels Drets de l’Infant:
“L’infant ha de gaudir plenament de jocs i recreacions, els quals han d’estar orientats a les finalitats que persegueix l’educació; la societat i les autoritats públiques s’esforçaran a promoure la satisfacció d’aquest dret.”