Què és una AMIPA?

L’AMiPA (Associació de Mares i Pares de Alumne) és una entitat sense afany de lucre que agrupa les mares i pares de l’escola. Està reconeguda legalment en el Registre d’Associacions i les seves funcions estan retgulades per un Decret de la Generalitat de Catalunya.
El seu… Llegeix més»

21 DE JUNY FESTA DE LA MÚSICA
La Festa de la Música és una celebració internacional que coincideix amb el primer dia de l’estiu a l’hemisferi nord, el dia més llarg de l’any.
L’objectiu de la jornada és promoure la música a través de dues vessants: que… Llegeix més»

11 DE JUNY
DIA EUROPEU DE LA DIVERSITAT
VIVINT EN DIVERSITAT
Som nens i nenes
homes i dones del demà.
Som nens i nenes
vivint en diversitat.​
​​Tots som iguals i diferents
vivim arreu del gran món,
però compartim un mateix lloc.
Tots som iguals però diferents.
Som nens i nenes…​
​​Tant fa el color del teu… Llegeix més»

Música de la setmana

LA VITXETA VA DE COLÒNIES!!!!!!
Durant aquesta setmana una gran part de l’alumnat de l’escola anirà de sortida: 4t i 6è aniran de colònies a l’Espluga de Francolí i a Vilanova de Sau respectivament i 5è de sortida a Tarragona.
Desitgem que s’ho passin molt bé i… Llegeix més»

Últimes setmanes ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 17/18

Mostres, exhibicions, concerts i classes obertes a famílies

• DANSA: DIVENDRES 18 DE MAIG A LES 13:30h. MOSTRA AL GIMNÀS DE L’ESCOLA.
  • DESENVOLUPEM LA INTEL·LIGÈNCIA: DIJOUS 24 DE MAIG A LES 16h: CLASSE OBERTA A LES FAMÍLIES.
  • ANGLÈS:
    • DILLUNS 28 DE MAIG A PARTIR DE LES 16h: (ALUMNES DE DILLUNS/DIMECRES)… Llegeix més»