Benvinguts a l’Escola Guerau de Jorba

Segueix-nos a https://www.instagram.com/escola_guerau_

Preparats per a les preinscripcions del curs 24-25

Farem visites en petit grup la setmana del 26 de febrer a l’1 de març. Al llarg d’aquestes, que tindran una durada de ½ hora, us explicarem la nostra línia d’escola, com treballen els nens i nenes, els projectes que realitzem, etc.

Cal que demaneu hora escrivint un mail a l’adreça de l’escola a8019678@xtec.cat o trucant al 634791880

English Day 2024

El dimart 5 de març van celebrar l’english day. Aquest curs estava dedicat a l’art i portava per títol “We call it art”.

El CRP en va demanar que fessim el vídeo de presentació per les escoles participants i paral·lelament tot l’alumnat del centre va fer escultures pel “English Day Museum”. El dimarts a la tarda les famílies van poder visitar el museu acompanyats dels seus fills i filles i tots plegats vam gaudir d’un bona estona admirant les obres que havia fet cada classe. Vam aprofitar per treballar diferents tècniques artístiques i el resultat va ser molt interessant.

Enllaç a l’àlbum