Menjador escolar

Benvinguts i benvingudes al nou curs 23/24 que iniciem amb il·lusió i les piles ben carregades!!

Comencem el nou curs amb un projecte molt bonic sobre el qual farem girar les activitats, jocs i tallers que proposarem durant el temps del migdia: ESTIMA!

Us n’anirem informant.

A l’escola disposem de cuina pròpia, apostant pels productes ecològics, frescos i de proximitat, preferentment. També seguim les recomanacions dietètiques per una alimentació saludable, introduint aliments amb contingut de proteïna vegetal, croquetes de mill, croquetes de cigrons o salsa bolognesa amb soja texturitzada i iogurt natural a granel, que servim en bols, endolcit amb unes gotes d’estèvia.

ORGANITZACIÓ:

El menjador té una capacitat de 120 comensals i els diferents grups dinen distribuïts en 2 torns:

1r torn: I3-I4-I5, 1r, 2n i 3r.

2n torn: 4t,5è i 6è.

• L’alumnat de P3 descansa després de dinar a l’aula de psicomotricitat.
  • L’alumnat de P4 a 6è gaudeixen d’una estona de lleure abans i/o després de l’àpat, amb la possibilitat de fer activitats guiades per l’empresa de monitoratge o extraescolars proposades per l’AFA.

Què cal portar?

• L’alumnat de P3 i P4 porta cada dia un pitet o tovalló dins d’una bossa de roba, el canvi és diari.
  • L’alumnat de P5 i Primària porta un tovalló de roba o de paper, dins d’una bossa de roba, el canvi és diari.
QUOTES:

L’empresa de monitoratge i menjador és 7itria/Fundesplai.

La qualitat i la sostenibilitat econòmica dels serveis que gestionem esdevenen
compromisos principals dels nostres projectes.
Com sou coneixedors/es, ens trobem en un context econòmic on l’increment de costos directes
associats a la gestió dels projectes educatius del temps del migdia ha pujat substancialment:
– Increment cost conveni laboral de lleure: +2%
– IPC Catalunya 2022 “alimentació”: +13,4%
– IPC general Catalunya 2022: +5,2%
És per aquest motiu, que el passat 9 de Març va sortir el Decret de preus màxims de menjador
amb un increment del 5,66% (preu fixe 6.91€/dia i preu esporàdic a 7.60€) pels MENJADORS DE 2
HORES: 5,82% (6,54€-7,19€)

ES PER AIXÒ QUÈ:
Amb l’objectiu de mantenir els estàndards de qualitat i viabilitat econòmica del projecte
les quotes del servei educatiu del temps del Migdia per aquest curs 2023/24 seran les següents:

• Assistència fixa (tres o més dies, alterns o seguits): 7.09€/dia.
  • Assistència fixa discontínua (un o dos dies a la setmana): 7,77€/dia
  • Assistència eventual: 7,98€/dia.

Els pagaments es fan mitjançant domiciliació bancària, ingrés a través de la pàgina web de 7itria (intranet famílies) o per transferència bancària.

L’alumnat fix que avisi anticipadament la no assistència (abans de les 9’30h) se li retornarà la quantitat de 3€ (en concepte d’absentisme) corresponent al dinar del dia.

Per quedar-se a dinar eventualment o fora de la rutina establerta, cal avisar abans de les 9’30h via telefònica (Whatsapp, trucada o missatge de text). Per fer canvis o per a qualsevol comunicació podeu enviar un correu a menjadorgiroi@gmail.com i/o trucar o enviar un missatge via Whatsapp al telèfon del Menjador: 658 90 88 14. Si deixeu el missatge al contestador també es tindrà en compte la informació.

Aquest curs comencem amb una novetat i millora, una nova APP amb la que millorarem la comunicació i informacions amb les famílies. D’entrada, volem compartir amb vosaltres aquesta bona notícia, podeu trobar els detalls i funcionalitats a: App 7 i TRIA / Fundesplai

Aquesta aplicació permetrà rebre directament al telèfon mòbil:

• Informacions de les activitats que realitzem a l’escola.
  • Informes de seguiment (diari de I3, i trimestral).
  • Menús mensuals.
  • Rebuts del servei.
  • Modificar la inscripció (rutines, forma de pagament).
  • Actualitzar dades sanitàries (al·lèrgies, intoleràncies, …).
  • Enviar correus i comunicacions al/la coordinador/a del servei.
  • Fer una nova inscripció a una activitat (acollida, extraescolars) sense haver de tornar a incorporar les dades del fill/a.

Es per aquest motiu que totes les famílies ja inscrites al menjador heu rebut la comunicació corresponent per donar-vos d’alta a l’aplicació.

Per a qualsevol dubte no dubteu en consultar-m’ho a mi, Gemma Omella (coordinadora del servei). Jo mateixa i les meves companyes també necessitarem un període de prova i adaptació a la nova APP, ja que també és novetat per a nosaltres.

Moltes gràcies i molt bon començament de curs!

MENÚ TRIMESTRAL:

Cliqueu a la foto del logo representatiu del projecte que treballarem durant el temps del migdia els pròxims 2 cursos, per veure els menús diaris del 1r trimestre.

IMPORTANT: es tenen en compte les particularitats alimentàries de l’alumnat per motius de salut (intoleràncies i al·lèrgies) o religió.