Festa Verda

Els nens i nenes del Comitè Ambiental, durant tot aquest curs,  hem estat preparant una “Festa Verda”.

Hem elaborat diferents jocs amb material de rebuig, com ara bitlles amb ampolles de plàstic buides, jocs de punteria amb llaunes, un dominó gegant amb cartró,… I també hem preparat tallers per fer manualitats, amb aquest tipus de material, així com un mural verd, i una flor per penjar els nostres desitjos mediambientals, entre d’altres, perquè tots els alumnes de l’escola poguéssim gaudir d’una estona lúdica i perquè veiéssim que, amb material que llencem, es poden fer coses divertides.

A la “Festa Verda”  hem assistit tots els nens i nenes de l’escola i ens ho hem passat molt bé, tot i que  ha estat una mica difícil muntar-ho.

Si cliqueu la imatge veureu els jocs i els tallers que hem preparat.