Servei d’acollida

Procés inscripció

El procés d’inscripció es fa mitjançant la pàgina web www.nexxe.cat l’apartat d’inscripcions.

Codi de centre: EST114

Un cop hagi accedit a l’escola, podrà escollir els serveis i/o activitats extraescolars disponibles i els horaris. A la vegada tindrà tota la informació de l’activitat extraescolar a la web.

Horaris i preus del servei d’acollida

Horari acollida

preu acollida

8.00 a 9.00

8.30 a 9.00

16.00 a 16.30

Cobrament del servei

El cobrament dels rebuts als alumnes es farà mitjançant domiciliació bancària i per mes vençut.

L’import del rebut de cada mes serà el resultat de multiplicar el preu del servei pels dies d’assistència.

Tractament dels rebuts impagats

En els casos de rebuts retornats es farà arribar un comunicat a la família i aquesta disposarà de 5 dies laborables per fer un ingrés al número de compte facilitat.

Si el rebut retornat no ha estat pagat durant aquest 5 dies, l’alumne no es podrà quedar al servei d’acollida fins que saldi aquest deute.

Els alumnes amb rebuts pendents de pagament no podran fer ús del servei d’acollida fins que no hagin pagat el que deuen.