Xerrada -Què vol dir innovar? a càrrec d’Olga Esteve

Aquesta tarda/ vespre les mestres de l’escola El Bosc de Mont-ral presents a la xerrada – Què vol dir innovar? A càrrec de la Doctora en Filosofia i Ciències de l’Educació Olga Esteve Ruescas. En motiu dels actes de la celebració del centenari de l’escola Prat de la Riba de Reus.
Gràcies Olga per recordar-nos la importància de la pràctica reflexiva dins el claustre per millorar i enfortir la linea d’escola, per recalcar que el canvi ha de sorgir des de dins de l’escola i d’un mateix, per fer-nos memòria de respectar el procés lent i curós d’aprendre- desaprendre per reaprendre, per parlar-nos de les inquietuds i de qüestionar-se les coses per poder avançar, per donar lloc als bons fonaments i a les bastides, i sobretot recollir les evidències que ens ajudaran a evolucionar.
Un plaer escoltar-te.

foto de Escola El Bosc Mont-ral.  foto de Escola El Bosc Mont-ral.