L’ESCOLA EL BOSC DE MONT-RAL segona classificada en el Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica.

Ahir divendres 27 d’octubre l’Escola El Bosc Mont-ral vam recollir el 2n premi Premi “Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica” al poble del Milà.
Un matí intens i emotiu que vam passar acompanyats/des amb la nostra comunitat educativa ( infants, famílies i Ajuntament), amb els companys de la Zer El Francolí, amb la Directora dels Serveis Territorials a Tarragona del Departament d’Ensenyament la Sra.Imma Reguant Espinal, amb la nostra inspectora de zona Cinta Moriones, i amb els diferents membres de la taula representants del Departament d’Agricultura ,Ramaderia i la presidenta de l’Associació Vida Sana i directora de BioCultura.
Un premi que ens encoratja a seguir com fins ara; amb ganes, amb motivació, amb constant formació, amb professionalitat, amb alegria, amb confiança i amb expansió.

foto de Escola El Bosc Mont-ral.  foto de Escola El Bosc Mont-ral. foto de Escola El Bosc Mont-ral.