L’escola El Bosc de Mont-ral rep de nou un dels Premis Baldiri Reixac 17/18

Ens plau comunicar-vos que el jurat dels Premis Baldiri Reixac 17/18 per segon any consecutiu, ens ha atorgat un dels 50 premis pel treball presentat en la modalitat alumnes amb el títol: Emprenedoria a l’escola rural. Re-evolucionant i repensant l’educació. El lliurament d’aquest premi es durà a terme el diumenge 3 de juny al Teatre Nacional de Catalunya de Barcelona, degut a que enguany es commemora el 40è aniversari dels Premis Baldiri Reixac.
Gràcies a tothom que ens acompanya i ens dóna el seu suport cada dia, estem segures que la xarxa i la suma de tots/es és el nostre motor diari.