LLIBERTAT DE MOVIMENT I JOC LLIURE

Sabem que la llibertat de moviment i acció ens aporta plaer i satisfacció. A l’escoleta El Bosc ens basem en l’autonomia motriu de l’infant, molt sovint en plena natura basada en la pròpia iniciativa i en el joc lliure. Mentre un infant juga coneix el món i l’entorn de l’envolta, descobrint les possibilitats i propietats dels objectes.
Nosaltres els adults, estem aprop dels infants però no interferim en el joc, observem, acompanyem i documentem el procés per poder millorar i evolucionar en tots els aspectes.

foto de Escola El Bosc Mont-ral. foto de Escola El Bosc Mont-ral. foto de Escola El Bosc Mont-ral. foto de Escola El Bosc Mont-ral.