Com aprenen a llegir els infants a la nostra escola.

De vegades la gent ens pregunta com ensenyem als infants a llegir. Nosaltres creiem que la manera com aprèn un nen o una nena a llegir sorgeix des de diversos camins i moments evolutius i emocionals, pensem que és un procés natural de l’evolució humana, tard o d’hora els infants volen saber què hi diu en un text.

El que estem segures és que la calma, la no pressió, l’acompanyament de d’adult i el model dels altres pot influir positivament en aquest procés. Saber llegir i entendre un text és una de les competències més importants per a la vida.

A l’escola El Bosc potenciem la lectura i la comprensió cada dia en moltes activitats i diferents espais, perquè d’aquesta manera és converteixi en una habilitat natural de cada un dels nostres infants.