1R TALLER DE FORMACIÓ DE MATEMÀTICA ACTIVA I SIGNIFICATIVA A L’ESCOLA

Aquest dissabte dia 4 d’octubre hem fet el primer “Taller de matemàtica activa i significativa” a l’Escola El Bosc Mont-ral.Es tracta d’un taller vivencial i participatiu per tocar, sentir i viure les matemàtiques connectant amb la màgia i l’aprenentatge lúdic.

Un plaer haver acollit a 26 docents de diferents centres públics i concertats, i a una magnífica i encisadora formadora, la Susanna Fernando. Hem experimentat com es treballa amb el material de desenvolupament del pensament lògic-matemàtic. Hem après també com acompanyar els infants respectant el seu ritme, procés i moment d’aprenentatge. Els materials que s’han presentat segueixen una línia de progressió coherent, des de l’inici de la introducció de les matemàtiques en l’educació infantil fins al darrer cicle de primària. Hem après a gaudir de les matemàtiques a través del decanomi, de la base10, amb les barres numèriques, les regletes, els números i mil activitats que hem descobert amb la formadora.
Tot un dissabte de 10 a 19h de la tarda, un dia plujós, amb fred, amb una carretera plena de corbes i molt emboirada, malgrat tot això ha estat un magnífic dia de retrobaments i coneixements, un dia emocionant.
Sabem que els i les mestres que creiem en que una altra educació és possible mai deixarem de formar-nos i aprendre.
Gràcies a la formadora, a cadascun dels docents que heu invertit el vostre temps, al CRP de l’Alt Camp, al poble de Mont-ral, al Forn de Pa i a tothom que ens encoratja a seguir endavant.

foto de Escola El Bosc Mont-ral.   foto de Escola El Bosc Mont-ral. foto de Escola El Bosc Mont-ral. foto de Escola El Bosc Mont-ral. foto de Escola El Bosc Mont-ral. foto de Escola El Bosc Mont-ral.