Notícies del lloc

PORTES OBERTES

by Administrador/a a8040333 -

PORTES OBERTES – PREINSCRIPCIÓ CURS 15-16

Amb motiu de l’inici del procés de preinscripció, l’escola Bernat Metge convida a les jornades de  portes obertes a totes aquelles famílies interessades.

Podreu visitar les instal·lacions del centre i conèixer el nostre projecte educatiu.

logotip

DATES I HORARI

Dimecres 18 de febrer a les 10:00 hores

Dijous 26 de febrer a les 17:00 hores

BENVINGUTS TOTS AL NOU CURS

by Administrador/a a8040333 -

Aquesta setmana hem començat un nou curs escolar.

Els anhels i treballs de preparació i el compromís contret amb les famílies s’ha de verificar des d’avui mateix i al llarg dels nou propers mesos.
Comptem com a garantia amb la professionalitat i la dedicació vocacional del professorat i amb tot el que, des de l’equip directiu, s’hagi pogut fer per orientar l’escola vers la millora contínua.
Aquest curs arriba, seguint la tònica dels darrers anys -o potser més encara-, carregat d’incerteses per l'escenari econòmic i polític molt indefinit.
Però també hi arribem amb la clara consciència que, davant les incerteses, pesa més el nostre criteri, els nostres principis i la capacitat de fixar un nord clar. Val la pena recordar en aquests moments que el nucli de la vida escolar és la relació entre tres pols: l’alumne, el professor i el coneixement.
Les moltes mediacions i condicionaments que configuren la vida de l’aula i de l’escola no ens han de fer perdre de vista allò essencial. En l’essència d’aquesta relació, moltes de les coses que ens preocupen i ens ocupen en el dia a dia no deixen de ser secundàries.

Comencem el curs, doncs, encoratjant alumnes i professors en el seu treball. L’esforç i el coratge, tant dels uns com dels altres, amb el suport i la confiança de les famílies, és una de les millors garanties per l’èxit escolar dels nostres alumnes.

Older topics...