Simulacre evacuació o confinament

Ja tenim enllestit el “Pla d’Emergència del Centre”, tal com està previst pel Departament d’Ensenyament.

Per posar a prova el funcionament del Pla que hem elaborat i crear uns hàbits de comportament a fi d’afrontar una situació emergència sense improvisacions, us comuniquem que, en aquests propers dies, es realitzarà a l’escola un simulacre de confinament o d’evacuació.

Això no implica cap mena de perill i ens permet assegurar que tothom pugui arribar a conèixer bé el Pla d’Emergència i determinar si l’organització proposada és la més adequada o cal corregir-­ne algun aspecte. Penseu que es tracta d’una mesura de seguretat, destinada a adquirir hàbits de prevenció i d’autoprotecció.

En cas que us trobeu a l’escola en el moment del simulacre, us demanem que seguiu les instruccions de les persones que coordinen el Pla.