Novetats curs 2017-2018

Aquest nou curs que comença és un curs ple de novetats i projectes a desenvolupar. Per aquest motiu us volem informar sobre els aspectes més destacats

El nou Projecte de Direcció ha entrat en vigor aquest any, després del procés de selecció de directors que es va realitzar el curs passat. Aquest projecte marcarà les línies d’actuació que passaran a formar part del Projecte Educatiu de Centre.

Els objectius que marcaran aquest curs són:

• Implementar projectes a tots els nivells augmentant la varietat de propostes metodològiques com a via per assolir les competències.
  • Fomentar el plurilingüisme a la nostra escola incrementat les hores d’exposició a la llengua anglesa.
  • Donar importància a les ciències i les noves tecnologies participant en diversos programes i realitzant activitats relacionades amb la robòtica a tots els nivells.
  • Potenciar l’àmbit lingüístic des de l’expressió realitzant un projecte de teatre a tots els nivells.
  • Ser una escola oberta a tota la comunitat educativa, fomentant la participació de les famílies en activitats escolars.
  • Redissenyar la reunió d’inici de curs amb les famílies perquè sigui una oportunitat d’apropament compartit entre escola i famílies.