Endisan’t al Bernat Metge

El dimarts 17 d’octubre l’Escola Bernat Metge vam realitzar la Trobada entre escola i família: Endinsa’t al Bernat Metge.
La majoria de famílies del nostre centre van gaudir de la tarda amb nosaltres i molts d’ells ens van felicitar pel canvi realitzat i ens van animar per continuar amb aquest tipus de reunió el proper curs.
Es van realitzar treball per grups cooperatius a les aules per entendre què i com aprenen els seus fills i filles, com els avaluem i com ells podien treballar conjuntament amb nosaltres.
Vam acabar la trobada amb un gran berenar preparat pels nens i nenes del centre, amb música i fent-nos fotos en un photocol preparat per l’AMPA de l’escola.

Properament penjarem més fotos i vídeos de la trobada entre escola i família. Gràcies a totes les famílies que vau assistir i sobretot gràcies pels vostres ànims per continuar treballant amb moltes ganes!