Festa aniversari 50+1

El passat 15 de març vam celebrar el 50+1 aniversari de l’escola amb una actuació artística que tractava la importància de l’aigua i la necessitat de cuidar el planeta. La representació la van crear les artistes Muse de l’escola.

A més vam tenir la sort de comptar amb els Batukàgora i amb la Geganta Agoreta. Per acabar la festa vam fer una xocolatada.

Aprofitem per a convidar-vos a la festa de Retrobament del proper 10 de maig. Podeu veure el programa aquí.

Dia internacional de les matemàtiques

Avui, dijous 14 de març, coincidint amb el dia mundial de les matemàtiques, hem dut a terme l’Scape Room 9Barris als centres educatius que han participat en l’activitat de dinamització Jornada virtual matemàtica. Al llarg del matí, l’alumnat, per petits equips, ha anat resolent diferents… Llegeix més»

Jornada matemàtica a l’Institut Barcelona-Congrés

Ahir,  dijous 7 de març, a l’Institut Barcelona-Congrés va tenir lloc una jornada molt especial!! Els grups-classe de 6è de les escoles Àgora, Calderón de la Barca i El Turó i els grups-classe de 1r d’ESO de l’institut  Barcelona-Congrés es van trobar per compartir junts un matí amb un doble objectiu: participar de diferents jocs matemàtics i conèixer’s entre ells… Llegeix més»

Primera Pàgina

Dins del projecte Bibliotech hem fet una activitat amb 6è que es diu Primera pàgina.
A partir de la recerca de llibres de lectura de qualitat que tenim a la biblioteca de l’escola, hem preparat i llegit la primera pàgina per fer una guia de recomanacions. Per fer-ho més motivador utilitzem el Croma… Llegeix més»

La Festa del 50+1 al Telenotícies!

Havíeu sentit mai parlar de l’Agoranotícies? És un telenotícies ben especial, realitzat en una activitat de formació Muse per a docents. Esperem que us agradi.

Aprofitem per a convidar-vos a tots i totes a la festa de celebració del 50+1 aniversari de l’escola el proper 15 de març. Us hi esperem!