Calendari Escolar

CALENDARI ESCOLAR 2023 – 2024

Calendari escolar i d’activitats EMVIC 2023-24*

• Inici de les classes a Vic:
    • 6 de setembre: llenguatge musical dels alumnes que venen dins l’horari escolar.
    • 12 de setembre: tots els grups de llenguatge i instrument individual
    • 18 de setembre:
      • CoNeix la música
      • Sensibilització (infantil 3, 4 i 5)
      • Nivell elemental: cant coral de 3r i 4rt, lliure elecció (preparació per la prova d’accés, escola coral, música i moviment i recerca), conjunts (orquestres, de vent, Guitarres d’Acord, Jazzband…)
      • Nivell mitjà: totes les optatives
      • Grau professional: optatives, conjunts instrumentals, cors
      • Aula d’adults
  • Les vacances escolars seran del 21 de desembre al 7 de gener (Nadal), del 25 de març a l’1 d’abril (Setmana Santa) i a partir del 22 de juny (estiu).
  • Festius: 11 de setembre, 12 d’octubre, 1 de novembre, 6 i 8 de desembre, 1 de maig.
  • Festes escolars (lliure disposició) i locals: 13 d’octubre, 7 de desembre, 12 de febrer, 29 i 30 d’abril i 20 de maig.
  • Dissabtes que l’escola romandrà tancada: 14 d’octubre, 9 de desembre i 27 d’abril.

• Jornades Verdes: del 28 de novembre a l’1 de desembre, del 23 al 25 d’abril i del 4 al 7 de juny.
  • Final de curs: 21 de juny.

* LES AULES ASSOCIADES SEGUEIXEN EL CALENDARI ESCOLAR PROPI DE CADA MUNICIPI PEL QUE FA A FESTIUS LOCALS I DIES DE LLIURE DISPOSICIÓ.