“SOM DIVERSITAT, DINS D’UN UNIVERS AMB OBJECTIUS COMUNS.
AQUESTA RIQUESA ENS FA GRANS, ENS FA MILLORS!”

GIMCANA ROSA SENSAT

Ahir a la tarda, l’alumnat de cicle mitjà vàrem fer una Gimcana sobre la Rosa Sensat. Vàrem haver de resoldre enigmes i  buscar proves per tota l’escola. Amb tota la informació que vàrem trobar sobre la Rosa Sensat i la seva vida vàrem aprendre molt!

Continuem viatjant al passat per entendre com era l’educació abans i així entendre millor el pensament i els principis educatius de la Rosa Sensat.

Comença Mus-E!

Aquest mes de març han començat les sessions de MUS-E. En aquestes sessions ens acompanyen artistes que ens endinsen en el món de l’expressió corporal. Comencem amb una activitat d’entrada on sovint hem d’explicar quelcom sobre nosaltres mateixos, com estem, com ens sentim, què ens agrada… Tot seguit ajudem al nostre cos a activar-se fent estiraments, petits massatges amb les mans pel nostre cos i quan ja notem que el cos està preparat, comencem les activitats molt divertides d’expressió corporal. Ens deixem endur per les sensacions, jocs, rialles i emocions de cada moment. A vegades ens fa una mica de vergonya però tenim vivències molt boniques i ens ho passem d’allò més bé! Quan ja s’apropa l’hora de plegar i que cal acabar la sessió, tornem a la calma. A vegades reflexionem sobre com ha anat, altres necessitem fer activitats per baixar revolucions i entrar en una emoció de calma per seguir amb el dia a dia a l’escola. En definitiva, són unes sessions artístiques que ENS ENCANTEN!!

Dia de la dona

El passat divendres 8 de març, els nens i nenes de 4t de l’escola vam celebrar el Dia de la Dona representant una coreografia conjunta de la cançó “No controles”.

Vam parlar sobre tot allò que no ens agrada i d’aquesta manera sensibilitzar la població sobre les desigualtats a què s’enfronten les dones.

Orquestra

La setmana passada es va realitzar un concert d’orquestra a nivell intern. Cada grup va tocar diverses cançons amb el seu instrument. Va ser tot un èxit! Tant l’alumnat com el professorat ho van gaudir molt.

Taller de poesia

Els i les alumnes de 4tB hem gaudit de la poesia a la biblioteca del barri. Hem après que un poema no s’escriu només amb lletres, sinó que amb imatges també podem crear poemes apassionants.
Amb la paraula “mitjanit” ens hem inventat poesies fantàstiques.
Ens ho hem passat genial!