Fem paper reciclat!!!

Ens hem aventurat a fer paper reciclat. Gràcies a l’atrevida Júlia de 6èA i la Lucía.

Els nenes/es d’aula d’Acollida vam demanar a l’Agnès papers de la trituradora, els vam deixar en remull una nit i al dia següent els vam triturar amb una batedora. Vam crear un bastidor de fusta amb xarxa antimosquits i un marc de fusta, que vam utilitzar per escórrer l’aigua de la massa de paper i donar-li forma. Aquesta massa la vam posar a sobre d’una tovallola i la vam deixar assecar durant una setmana.

I ta ta txan!!! Ja tenim el nostre paper! Una mica més gruixut de l’habitual.

Amb aquest paper tan bonic hem fet les portades de l’àlbum que hem decorat amb pètals i fulles assecades prèviament.

21è Biatló Escolar

Els alumnes de 6è han participat a la Biatló a les piscines Picornell i a l’estadi olímpic de Montjuïc. S’han esforçat molt en acabar-lo. Han acabat tots molt mullats, ja que, a banda de suor ens ha acompanyat també la pluja. Això no ha estat un inconvenient perquè igualment s’ho han passat genial.

Sudansa 2018

Els nens i nenes de primer, han actuat avui al Mercat de les Flors degut a la seva participació durant el curs en el projecte Sudansa; durant aquestes sessions, els alumnes han gaudit de la dansa i moviment. I quina millor recompensa que mostrar tot el seu treball a un teatre tan impressionant davant de les famílies? Ha estat genial!

JOC PERDUT 2018

Els elefants i les girafes han participat, conjuntament amb altres escoles, en la RECERCA DEL JOC PERDUT. Al final l’hem trobat: EL JOC DE FER AMICS!
Pregunta com es diu al nen del teu costat i fes-li una abraçada!!!