Edifici d’Educació Primària

Aquest és l’edifici que allotja totes les aules ordinàries de primària, a més del menjador, la cuina, la biblioteca, l’aula de música i les oficines de direcció i gestió de l’escola.

Equipament digital

L’escola compta amb una àmplia gama de dispositius (ordinadors, portàtils, tauletes, chromebooks, pantalles digitals…) utilitzats tant a les aules ordinàries com a les zones comunes, assegurant un bon assoliment de les competències digitals. Es fan servir tant per treballar de forma sistemàtica com per a fer recerques pels projectes o fins i tot creacions artístiques.

Aula de música

L’escola compta amb una aula de música especialment dedicada a aquest fi. En ella hi podem trobar diferents instruments i tota una sèrie d’estímuls decoratius i manipulatius que acompanyaran els infants en l’assoliment de les competències relacionades amb aquest àmbit.

Biblioteca

La biblioteca de l’escola és un lloc amb un escalf especial on no només hi ha una àmplia col·lecció de llibres a disposició de tothom, sinó que també és l’escenari on s’hi desenvolupen diferents activitats i dinàmiques engrescadores. És sempre ple de vida!

Menjador

Aquest és l’espai on el nostre cuiner i  mainaderes alimenten amb tot l’escalf als infants que en fan ús. Podeu consultar la secció de Menjador per a més detalls sobre el seu funcionament.

Cuina

Renovada l’estiu del 2016, amb equipament propi per la confecció diària dels àpats.