PERSONES IGUALS (G. D’Artze/D. Melgar).

Aquesta cançó ens parla de la igualtat en la diversitat de gènere. Ens vol recordar que
tant si som nins, nenes, xiquetes, minyons, boixos, dones, noies o al·lots… som PERSONES IGUALS.
Somiem un món on homes i dones ens respectem i tinguem les mateixes oportunitats davant la societat.
Per aquest motiu, el dijous 8 de març, dia Internacional de la dona, aquesta cançó serà escoltada i cantada a molts llocs per tal de reivindicar la inclusió de totes les persones en igualtat de condicions en la nostra societat.
A l’escola també l’escoltarem. Ens ajudeu?

1. 4tB Llevant

Bon dia,
    Som la classe de 4tB Llevant de l’Escola Marquès de la Pobla.
    Avui hem escoltat i cantat aquesta cançó per que volem que hi hagi IGUALTAT de condicions entre nois i noies a la nostra societat.
    Pensem que és important per a tots tenir igualtat d’oportunitats per a poder ser lliures i contribuir a millorar el nostre món.
    Necessitem bones persones!