Robòtica-Lego

impuls2

El taller de robòtica i programació és una activitat extraescolar innovadora, única i divertida que farà que els alumnes s’ho passin d’allò més bé. Amb aquesta activitat els nens i les nenes aprenen diferents conceptes de manera lúdica, aprenen a treballar en equip i desenvolupen la seva capacitat creativa. En el taller i sota la nostra supervisió, seran capaços de dissenyar, construir i programar diferents robots.

Les activitats s’adaptaran segons les edats:
1r-3r de primària: Màquines simples. activitats amb material de LEGO amb les que aprendran el funcionament de rodes dentades, politges, palanques…
4t-6è de primària: LEGO WeDo, aprendran a construir i programar petits robots. A més a més aprendran les bases de la programació amb l’eina SCRATCH.

Objectius:

– Motivar als alumnes i despertar l’interès per la ciència i la tecnologia.
– Treballar en equip, prendre decisions, millorar l’autoestima, la responsabilitat i la comunicació amb els altres companys i companyes.
– Aprendre molts conceptes relacionats amb la tecnologia, la informàtica, les matemàtiques, la física i l’anglès.
– Divertir als participants. El programa és eminentment pràctic i per tant els alumnes aprenen més i millor
– Desenvolupar la capacitat creativa, això els farà millorar també en els seus estudis i les feines diàries.