Acollida

El Serveis d’Acollida Matinal i de Tarda tenen per objectiu facilitar la conciliació de la vida familiar i laboral posant a disposició de les famílies unes activitats i uns professionals responsables dels alumnes abans i després de l’horari lectiu.

SERVEI D’ACOLLIDA MATINAL

Horari del SAM serà des de les 7:30h fins les 9:00h, moment en què els alumnes passen a les aules.
Els alumnes podran accedir a l’escola en qualsevol moment entre les 7:30h i les 8:45h del matí.
Aquest servei porta inclòs l’esmorzar, que s’oferirà diàriament a les 8:30h del matí. L’esmorzar inclourà: Llet amb cacau, cereals o galetes i fruita de temporada.

SERVEI D’ACOLLIDA DE TARDA

L’horari del SAT serà des de les 16:30h, moment en què els monitors recullen els alumnes a les seves aules, fins a les 18:00h.
Els pares podran recollir als alumnes en qualsevol moment entre les 16:45 i les 18:00 hores.

Qualsevol comunicació, cal fer-la a través del telèfon del menjador i avisar de la incidència.