L’hort de l’escola

Els alumnes de 4t, quan arriba la Candelera, i com ja és habitual a l’escola, comencem a treballar l’hort. Així doncs, avui divendres 17 de febrer hem plantat enciams, alls, maduixeres, bledes, col-i-flors, tomaqueres, fesols, plantes aromàtiques…

El senyor Mateu, avi de l’alumna Sara S. de 3rA, que és pagès, amb molta il·lusió ens ha ajudat a plantar i ens ha donat bons consells. D’altra banda,tenim la sort que el Jordi, conserge de l’escola, ha plantat una olivera arbequina, que l’hem batejada amb el nom d’ “ARBE”. El Jordi sempre rega i ens ajuda en tot el que pot.

També comptem amb el Dani i la Yuliza, ex-alumnes de l’escola, que actualment van a l’institut Lluís de Requesens. Cada dijous i divendres, a la tarda, ens vénen a donar un cop de mà.

Ara cal cuidar el nostre hort i amb aquestes imatges podeu observar que hem après moltes coses i que gaudim de fer de pagesos i pageses!!

Amb molta paciència i dedicació esperem tenir una BONA COLLITA!!!