Unitat integrada sobre J. M. Madorell

Ens ha arribat una carta de les mestres de cicle mitjà de l’escola El Pont de la Cadena, ens han demanant que els expliquem qui és en Josep Maria Madorell, ja que la nostra escola es diu així. La carta ens ha alegrat molt, així que ens hem animat a buscar molta informació per internet, revistes, llibres,.., i a partir d’aquí hem començat a treballar la seva biografia.

Primer hem relacionat les seves vivències amb les dates, i hem fet la descomposició numèrica d’aquestes dates per a poder-les ordenar i col·locar-les a la seva línia de la vida, des del naixement fins a la seva mort.

També hem pogut agrupar cada fet, en les diferents etapes de la vida d’una persona (infància, adolescència, edat adulta, vellesa).

Després, cada parella ha dibuixat una vinyeta, i entre tots hem creat l’auca de la seva vida, amb els fets més importants que li han passat. Finalment l’hem enviat a l’escola El Pont de la Cadena.
Estem molt contents del resultat i hem conegut moltes curiositats sobre aquest gran il·lustrador de la nostra vila. Als alumnes de cicle mitjà de l’escola El Pont de la Cadena els hi agradat molt i ens han enviat una carta i unes notes on ens feliciten i ens donen les gràcies.

Nenes i nens de Quart.