Trobada de danses

Avui dia 6 de juny, hem fet la trobada de danses.

Els nens i nenes de tercer de l’escola Josep Maria Madorell hem ballat el ball del Patatuf, es tracta d’una dansa popular catalana que es ballava a la comarca del Baix Llobregat. Hi ha diferents variants o danses similars en comarques properes, com ara el Penedès i el Camp de Tarragona. Sembla ser que el seu nom deriva dels picaments de mans que es feien a l’inici de la dansa. Per començar a ballar-lo s’han de fer dos cercles concèntrics de parelles encarades: un membre de la parella a l’interior i l’altre a l’exterior.

També hem ballat una sardana conjunta amb altres nens i nenes de 3r de totes les escoles de Molins, amb la col·laboració de diferents membres de l’Agrupa.

Esperem que us agradin!!