Tallers de carnestoltes

Benvolgudes families,

El divendres 19 de gener  de 16:30 a 17:30 es repartiran les teles de les disfresses, en el local de l’Ampa.

El dissabte 20 de gener farem el PRIMER TALLER per confeccionar les disfresses. A partir de les 16 hores, les families participants en la RUA DE CARNESTOLTES podeu venir a l’escola .És important la MÀXIMA ASSISTENCIA de tots els participants.

El taller el farem al menjador de l’escola.

En aquest primer taller us mostrarem com confeccionar les disfresses. Penseu que cada família s’haurà de cosir les seves disfresses , tot i que proporcionarem els patrons de cadascuna.

També intentarem començar a muntar la CARROSSA.

Penseu a portar tisores , i tots els estris necessaris per confeccionar la disfressa.

Finalment, informar-vos que el dissabte dia 27 de gener  farem un SEGON TALLER  a l’escola per fer la decoració de la carrossa i ultimar les coses que quedin

Aquest any …LA TORNAREM A FER GROSSA!!!

Us hi esperem!