Entrega Premis 7è Concurs Sant Jordi

Ahir es va fer l’entrega de premis del 7è concurs de Sant Jordi al gimnàs de l’Escola.

L’objectiu del concurs és fomentar la lectura, escriptura i creativitat dels nostres alumnes.
Enguany hem comptat amb la col.laboració de 3 mares que han dedicat part del seu temps a donar el seu suport i continuïtat a aquesta activitat. La participació dels alumnes va creixent i el nivell dels treballs és molt alt, sovint se’ns fa difícil triar els guanyadors i ens cal demanar ajuda per prendre una decisió.

Aquest és el veredicte del jurat d’enguany.

Hem recollit els treballs que han participat en l’edició d’enguany perquè volem compartir amb vosaltres la feina i l’esforç dels vostres fills i filles.
És un plaer tenir l’oportunitat de gaudir-ne.
Llegiu-los, trobareu creativitat, originalitat, il.lusió, innocència, màgia, imaginació, inquietuds, valors,…
Quin és el vostre preferit?

Sant Jordi 2018 Dibuixos infantil_r

Sant Jordi 2018 Contes 1r-2n