El sistema solar

Els alumnes de tercer estem estudiant el sistema solar. Estem d’allò més implicats en el coneixement de l’univers.

Fem d’astronautes descobrint molts aspectes que desconeixíem; com que la nit i el dia és gràcies als moviments de rotació, i l’existència de les estacions de l’any per els moviments de translació. I ja sabem perquè hi ha diferència horària entre uns països i altres. De manera que si volem viatjar, ens haurem d’assegurar de posar el rellotge en hora i saber a quina temperatura s’estarà on anem.
Alguns/es companys/es de classe estan investigant molt sobre diversos països, per tal de conèixer moltes curiositats i saber escollir quin lloc ens agradaria visitar.

I què n’és d’important la lluna per mantenir l’estabilitat de les marees del planeta! I és que gràcies a l’atmosfera podem viure a la Terra, cosa que no és possible als altres planetes, uns per ser massa calents i altres per tenir temperatures baixíssimes.

És a dir, que viatjarem per la Terra, però ja tenim clar que per ara no podríem anar a altres planetes a viure-hi!!!