6è parla de valors a Ràdio Molins

A inicis de febrer quatre alumnes de 6è van anar com a representants de l’escola a un programa de Ràdio Molins.
Allà van estar parlant sobre el Projecte de Multiculturalitat organitzat per Irènia (Jocs de Pau).

Irènia és un col·lectiu de professionals i docents que pretén acostar als alumnes a la cultura de la pau, al coneixement de les diferents cultures, de les desigualtats i conflictes que trobem al món i, més concretament, a la regió mediterrània.
Amb l’objectiu d’educar per a una ciutadania responsable, utilitzen el joc com a recurs pedagògic que permet fer l’exercici de veure la realitat des d’una òptica diferent de la pròpia i posar-nos a la pell de l’altre.

Durant el programa de Ràdio van estar repassant tots els tallers fets de 3r fins a 6è i explicant tot el que han après i interioritzat. A continuació us deixem el Podcast perquè pugueu escoltar el programa: