Delegats/des de classe curs 17-18

Des de l’AMPA i amb la col.laboració de l’escola, hem posat en marxa la figura de Delegat de Classe amb l’objectiu de què la informació arribi d’una manera més àgil i directa a totes les famílies.

Per això, hem demanat dos voluntaris/es a cada classe que s’encarreguin de crear un grup de WhatsApp amb els telèfons de les famílies que hi vulguin participar i seran els encarregats d’anar compartint la informació amb el seu grup.

Si la teva classe encara no té cap delegat, et convidem a què passis per consergeria o per l’AMPA i deixis el teu nom i telèfon.

El grup de WhatsApp de classe ha de servir exclusivament per intercanviar informació de l’AMPA o de l’Escola.
Aquí us deixem uns consells per fer un bon ús d’aquestos grups.