Sopar fi de curs

Una nova promoció marxa de l’Escola. Junts hem passat moltes aventures de tots colors. Per nosaltres, l’equip docent, ha estat un plaer formar part de la vida de cada un dels nens i les nenes que han passat pel centre. Hem intentat donar-los el què creiem més convenient en cada moment.

I que millor que acomiadar-los en la festa de final de curs. Primer donant-los d’un en un la foto final de grup, després acomiadant a les famílies que deixen el centre. Un cop havent sopat, els alumnes de 6è han fet una espectacular coreografia (que podeu veure al twitter) previ al Vals. Després ja seguint les instruccions del Leo, hem pogut moure l’esquelet.

Moltes gràcies a l’AMPA, mestres, alumnes i sobretot als pares i mares de 6è que han organitzat tot, tot.