Horari activitats del dissabte 10: Rua de Carnestoltes

El proper dissabte 10 és el dia de la Rua de Carnestoltes, aquest és l’horari d’activitats:

a l’escola es farà la decoració de la carrossa.

15.45 h    PUNTUALS!!
s’obrirà l’escola per maquillar-nos i acabar de disfressar-nos.

Sota la disfressa, heu de portar roba negra (adults i nens/es). Us aconsellem que en el barret dels cons hi poseu una goma per que no se’ls hi caigui durant la Rua.
És important que assistiu puntualment A L’ESCOLA  per que practicarem el ball que farem durant el trajecte i davant del  Jurat.
Tenim un vídeo, si encara no l’has vist i ets participant de la Rua,  envia un WhatsApp al 690 88 56 63 i te l’enviarem.

17:45 h
tots al passeig del Terraplè davant la plaça de la Llibertat, és on té la sortida la Rua.